آيا گوگل محتويات جديد را ايندکس نمي کند ؟
نوشته شده توسط : گرگ سفید

به نظر مي رسد باگ جديدي درباره سئو از شرکت گوگل به دست آمده است .

اگر شما براي به دست آوردن آخرين مطالب نيويورک تايمز ، وال استريت يا هر سايت مورد علاقه تان مثل گرگ سفيد اقدام کنيد ، متوجه مي شويد که چيزي به شما نمايش داده نمي شود .

باگ سئو ي جديد گوگل که امروز صبح متوجه آن شديم ، باعث شده است که محتويات اخيري که در وبسايت هاي توليد مي شود در نتايج سئو نمايش داده نشود .

اسکرين شات ها

اگر در باکس جست و جو عبارتي مانند site:example.com وارد کنيد و فيلتر را روي يک ساعت گذشته قرار دهيد ، هيچ نتيجه سئو يي به شما نمايش داده نمي شود .

فيلتر يک ساعت گذشته

کاملا روشن است . شما بايد فيلتر نمايش نتايج سئو را روي يک ساعت گذشته تنظيم کنيد . در غير اين صورت گوگل به شما نتايج سئو را نشان خواهد داد . اما اين نتايج مربوط به يک ساعت گذشته نيستند .

اين فقط به اين معني نيست که نتايج سئو ي برخي سايت ها به درستي کار نمي کنند . حتي سايت هايي مثل گرگ سفيد نيز دچار اين مشکل شده اند . اگر فيلتر را روي يک ساعت گذشته و نام دامنه را رويگرگ سفيد تنظيم کنيد نتايج سئو ي غير مرتبطي به شما نمايش داده مي شود .

آيا اين مورد يک باگ است ؟

به نظر مي رسد که اين مورد يک باگ در سئو باشد اما ما مطمئن نيستيم که باگ ايندکسينگ است يا مشکل فيلتر جست و جوي گوگل است يا مربوط به مورد ديگري است ! ما با گوگل ارتباط برقرار کرديم و اين مورد را گزارش داديم .

چرا مهم است ؟

اگر شما جزو کساني هستيد که محتويات تازه سئو ايجاد مي کنيد ، افرادي که جست و جو مي کنند ممکن است مطالب سئو ي شما را پيدا نکنند .

مشکلات اخير گوگل

همان طور که ميدانيد در يک ماه گذشته ، گوگل در زمينه دي-ايندکسينگ حول ايندکس کردن سئو به مشکل خورده بود . کنسول جست و جوي سئو ي گوگل اطلاعات زيادي را در زمينه سئو از دست داد و ذخاير همه از بين رفتند .

در ادامه گوگل مشکل سئو ي شديدي در زمينه تشخيص آدرس اصلي صفحه لندينگ ( canonical ) و اخبار گوگل داشت . اين چند ماه براي گوگل به سختي گذشت چون مشکلات سئو تمام شدني نبود .

گوگل تاييد کرده است که اين مشکل سئو وجود دارد و هم اکنون در حال تلاش براي رفع اين مورد هستند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/171/





:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: